Een gezellig bedrijfsfeest in Tilburg
Of je nu een jubileum viert, het jaar feestelijk wilt afsluiten of collega’s gewoon eens wilt bedanken. Een bedrijfsfeest in Tilburg is hét moment om samen stil te staan bij wat je bereikt hebt. Ons partycentrum is de ideale locatie voor een onvergetelijke avond of middag vol sfeer, gezelligheid en een vleugje Brabantse gastvrijheid. Wij zorgen voor de perfecte setting, jullie hoeven alleen nog te genieten.
Van kleine bijeenkomsten tot grootschalige feesten. Bij ons is alles mogelijk. Kies voor een walking dinner, een gezellige pubquiz, een dansfeest met DJ of een combinatie van alles. Wij denken graag met je mee over de invulling, catering en aankleding zodat het feest volledig past bij jullie sfeer en budget. Zo maken we samen van elke bedrijfsfeest in Tilburg een ervaring om niet snel te vergeten.

Van pubquiz tot themafeest
Of je nu kiest voor een kleinschalige en ongedwongen borrel met collega’s of een knallend bedrijfsfeest waar nog weken over nagepraat wordt. Bij ons kan het allebei! Denk aan een gezellige avond vol competitie met een pubquiz of een darts- en biljarttoernooi waar de teamgeest centraal staat. Perfect voor wie het informeel en interactief wil houden.
Mag het groter en feestelijker? Dan zorgen we voor een sfeervol walking dinner waar collega’s tussendoor bijpraten, gevolgd door een feestavond met DJ of live muziek. En karaoke? Altijd een succes! Zelfs bij de collega die beweert nooit te zingen. Samen zorgen we voor een programma dat helemaal aansluit bij jullie wensen. Of het nu draait om ontspanning, verbinding of gewoon een onvergetelijk bedrijfsfeest in Tilburg.
- Pubquiz
- Karaoke
- Walking dinner
- DJ of Live muziek
- Moordspel
- Bingo
- Dart- en/of Biljartwedstrijd
- Themafeest
- Casino avond
- Cocktailworkshop
Gastvrijheid sinds 1930
Je tweede huiskamer in Tilburg, dat is precies zoals ons Bet het zelf in 1930 voor ogen had. Deze missie is sindsdien niet veranderd, onze inrichting overigens wel! Ons (bijna 100 jaar oude) bruin café hebben we door de jaren heen flink uitgebreid naar meerdere zalen, waar we 30 tot 300 personen kunnen ontvangen voor een fantastisch bedrijfsfeest in Tilburg.
Alle zalen zijn voorzien van moderne faciliteiten zoals een geluidsinstallatie en projectiescherm. Daarnaast kunnen we de zalen aan elkaar koppelen, zo kun je bijvoorbeeld gebruik maken van onze binnen- én buitenlocatie.
Complete ontzorging
Met óf zonder feestcommissie – samen maken we er een fantastisch bedrijfsfeest in Tilburg van. Muziek, verlichting, decoratie, dankzij onze jarenlange ervaring zijn we niet voor één gat te vangen. Deel daarom vooral je ideeën met ons, ook al lijken ze onuitvoerbaar.
Wij berekenen standaard geen kosten voor de zaal, geen personeelskosten en geen schoonmaak kosten. Daarnaast is het het bar en bedienend personeel inbegrepen, oftewel: wanneer je kiest voor een bedrijfsfeest in Tilburg bij Bet Kolen wordt je totaal ontzorgt. Geen verborgen kosten achteraf.


Bereikbaarheid
Een succesvolle locatie voor je bedrijfsfeest in Tilburg begint bij een goede bereikbaarheid. Ons partycentrum aan de Broekhovenseweg ligt op slechts vijf minuten fietsen van hartje Tilburg. Ook met de auto is onze feestlocatie eenvoudig bereikbaar via de A58 en Ringbaan-Zuid. Je hoeft dus geen zorgen te maken over reistijd of ingewikkelde routes.
Hoewel we geen eigen parkeerterrein hebben, is er rondom onze locatie volop parkeergelegenheid. Voor slechts €1,- per uur parkeer je dichtbij, en na 22:00 uur én op zondag is parkeren zelfs gratis. Ideaal voor een feest dat tot in de late uurtjes doorgaat!
Vraag een offerte aan
Onze locatie
Veelgestelde vragen
Wij kunnen bedrijfsfeesten in Tilburg faciliteren voor groepen van 35 tot 300 personen. We hebben meerdere sfeervolle ruimtes die we geheel naar wens kunnen inrichten. Zo kunnen we meerdere zalen aan elkaar koppelen om verschillende settings te creëren. Benieuwd naar onze ruimtes? Maak een afspraak om vrijblijvend een kijkje te nemen!
Wil je een bedrijfsfeest in Tilburg organiseren en ben je benieuwd naar de kosten? Vraag dan vrijblijvend een offerte bij ons aan. De kosten van een bedrijfsfeest zijn afhankelijk van het aantal mensen. Wij hebben diverse arrangementen, passend bij alle wensen en budgetten. Zo hoef je je geen zorgen te maken over de catering, de muziek en de decoratie. Ook over verborgen kosten hoef je je geen zorgen te maken. Wij berekenen standaard geen kosten voor de zaal, geen personeelskosten en geen schoonmaak kosten.
Wij hebben geen privé parkeerplaats. Wel is er voldoende parkeergelegenheid rondom ons Café & Partycentrum waar je voor €1,- per uur je auto kunt parkeren. Na 22:00 uur en op zondag is het gratis parkeren.