Bedrijfsfeest Tilburg

Wil jij een bedrijfsfeest in Tilburg organiseren? Dan ben je bij Café en Partycentrum Bet Kolen aan het juiste adres!

Volledige ontzorging

30 tot 300 personen

Binnen- & buitenlocatie

Een gezellig bedrijfsfeest in Tilburg

Wij weten als geen ander dat een goed bedrijfsfeest super belangrijk is voor het team. Collega’s leren elkaar, in een ongedwongen sfeer, beter kennen en als werkgever kun je je waardering uiten. Of je nu op zoek bent naar een rustige vrijdagmiddagborrel of een spetterend themafeest. Bij Café en Partycentrum Bet Kolen ben je aan het juiste adres!

We bieden een scala aan catering mogelijkheden, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over het eten en drinken. Van een luxe bittergarnituur tot een in de puntjes verzorgd walking dinner – alles is mogelijk. En breekt de zon door, dan gaan de luiken open en rollen we de barbecue naar buiten.

bedrijfsfeest tilburg

Een bedrijfsfeest in Tilburg voor verschillende gelegenheden

Geen enkel bedrijfsfeest in Tilburg is hetzelfde. Of je nu op zoek bent naar een kleine zaal of een grote zaal, met een formele of informele sfeer. Bij Café & Partycentrum Bet Kolen ben je aan het juiste adres voor een bedrijfsfeest in Tilburg!

  • Jubileumfeest
  • Kerstborrel
  • Nieuwjaarsborrel
  • Eindejaarsfeest
  • Afscheidsfeest
  • Teambuildingevent
  • Ledenvergadering
  • Productlancering
  • Training
  • Vergadering

Ben jij op zoek naar een sfeervolle ruimte voor een bedrijfsfeest? En wil je hulp met de invulling van het bedrijfsfeest? Wij denken graag met je mee! Een quiz, theathershow, themafeest, dinnershow, karaoke of moordspel. Ons personeel staat altijd voor je klaar om ervoor te zorgen dat het een onvergetelijk bedrijfsfeest wordt.

Vragen? Neem contact met ons op

Gastvrijheid sinds 1930

Je tweede huiskamer in Tilburg, dat is precies zoals ons Bet het zelf in 1930 voor ogen had. Deze missie is sindsdien niet veranderd, onze inrichting overigens wel! Ons (bijna 100 jaar oude) bruin café hebben we door de jaren heen flink uitgebreid naar meerdere zalen, waar we 30 tot 300 personen kunnen ontvangen voor een fantastisch bedrijfsfeest in Tilburg.

Alle zalen zijn voorzien van moderne faciliteiten zoals een geluidsinstallatie en projectiescherm. Daarnaast kunnen we de zalen aan elkaar koppelen, zo kun je bijvoorbeeld gebruik maken van onze binnen- én buitenlocatie.

Complete ontzorging

Met óf zonder feestcommissie – samen maken we er een fantastisch bedrijfsfeest in Tilburg van. Muziek, verlichting, decoratie, dankzij onze jarenlange ervaring zijn we niet voor één gat te vangen. Deel daarom vooral je ideeën met ons, ook al lijken ze onuitvoerbaar.

Wij berekenen standaard geen kosten voor de zaal, geen personeelskosten en geen schoonmaak kosten. Daarnaast is het het bar en bedienend personeel inbegrepen, oftewel: wanneer je kiest voor een bedrijfsfeest in Tilburg bij Bet Kolen wordt je totaal ontzorgt. Geen verborgen kosten achteraf.

groepsdiner tilburg

Vraag een offerte aan

    Onze locatie

    Veelgestelde vragen

    Wij kunnen bedrijfsfeesten in Tilburg faciliteren voor groepen van 30 tot 300 personen. We hebben meerdere sfeervolle ruimtes die we geheel naar wens kunnen inrichten. Zo kunnen we meerdere zalen aan elkaar koppelen om verschillende settings te creëren. Benieuwd naar onze ruimtes? Maak een afspraak om vrijblijvend een kijkje te nemen!

    Wil je een bedrijfsfeest in Tilburg organiseren en ben je benieuwd naar de kosten? Vraag dan vrijblijvend een offerte bij ons aan. De kosten van een bedrijfsfeest zijn afhankelijk van het aantal mensen. Wij hebben diverse arrangementen, passend bij alle wensen en budgetten. Zo hoef je je geen zorgen te maken over de catering, de muziek en de decoratie. Ook over verborgen kosten hoef je je geen zorgen te maken. Wij berekenen standaard geen kosten voor de zaal, geen personeelskosten en geen schoonmaak kosten.

    Wij hebben geen privé parkeerplaats. Wel is er voldoende parkeergelegenheid rondom ons Café & Partycentrum waar je voor €1,- per uur je auto kunt parkeren. Na 22:00 uur en op zondag is het gratis parkeren.